Åååååååååååh, mysigaste ! :D

Heeeejsan.. Hade Matteprov idag, inte speciellt mysigt men det gick sktibra, tror jag kommer få C..?

Aja, efter skolan åkte jag hem och sen till stallet! :*
Hämtade in Cocobus och borstade och lite stuff.... Sen så skulle jag rida så jag fixade allt och sånt. sen gick jag ut och hoppade upp såklart ? ! XD hha aja, sen kunde jag inte bestämma mig för vart jag skulle rida.. Fick liiiiiiiiiiiiiiite beslutsångest.. hehehehehe. Men jag red upp till Alleby iaf och träffade Maria, Helena, Elin och Hanna! :) Fast dom skulle in i stallet så jag bestämmde mig för att rida ut.. :D själv såklart. xD haha red Hermanrundan.. Gick sjuktbra.. inga problem alls... Hon var som en liten djävulsk ängel :D haha, kan ju diskuteras hur man tolkar det men nej, hon var suuuuuuuper awesoome fast pigg.. Hällre pigg än lat :blush:

Nu skypar jag med bästa C-star! <3
Carhoooe(L)

Ska kanske upp till tolsan imorn :D

byyyyyye! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0