All i want for christmas is you..

Asså jag dör, längtar så sjuuukt mkt till Julen nu! All julmusik och julmaten och allt.. Mysmys <3
Har sovit hos Linnéa sen i lördags, svien kul.. :D hah inatt bara vi slocknade.. Heeelt sjukt.. Vi låg och pratade och jag spelade wordfeud och sen så ba poff, somnade vi. AHAHA :D Imorse när vi vaknade så försökte jag somna om och det tyckte inte linnea att jag skulle så hon petade på mig i ansiktet tills jag gav upp och skulle gå upp ur sängen.. haha .. Go chey <3
Vi har inte gjort speciellt mkt idag, kollat på tv, snackat i foonen och varit inne på datan .. :D haha

aja, ha det super.. Puss! :D
btw, ska till universeum imorn och ska till Lerumsbadet på onsdag med Dennis o Linus! :) <3

BYYE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0