iiinteeeeee regn :(

Asså whaaata?
Vad kom allt äckligt regn ifrån? Usch!

HAha vi hade NO-prov idag.. ahha hoppas att jag fick E iaf.. hehe, ismet var ju skitrolig när bara jag och sara va kvar, han typ hjälpte oss fett mke ;O haha Göttmooooos! :)

Justee, va hos Coco igår, tog in henne och typ mockade och fixade hö till henne och allt sånt.. Hon hade tappat en sko så kunde inte rida henne, skulle inte hunnit innan och efter kunde ja inte ;) haha men imorn ska jag rida henne! :) Ska nog rida med Felicia :D <3

OMG: En kille hade slått in en ruta till killarnas omklädningsrum vid gympan.. Utifrån asså så folk hade fått glassplitter på sig, bl.a. Adde! Hoppas han mår bra nu! ;o Men men, asså hur dum får man vara? Jag vet vem som gjorde det men behöver nte hänga ut d på bloggen ! ;)

Wällwell...

Kommer inte på ngt att skriva längre.. hah

Aja, taaggga matte-proov imorn och engelska + musikprov nästa vecka ;D Alltiiid lika kul med prov! :)

Pussokraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0