Love this ! :)

Helloo, home now ;)
Kollar på Greys Anathomy.. <3 looooove it.. Var i skolan idag, hade Musikprov.. Gick skitbra.. :D hah :)
Just d. Vi fick bananlack idag.. Smakade snoppskum med lite socker ;o .. Usch,... Vidrigt.. Sen skulle vi äta med en gånh efter oxå.. åh så gott.. :(

Efter skolan åkte jag till stallet :) Hästarna var inne så det var bara att ställa henne i gången och börja borsta ;)
Haha först bostade jag henne o sen mockade jag, skönt att ha det gjort så man slipper gö det efter.. ;)
Haha jag och Erika hade ett härligt samtal igen :D haha omg, minnen så det skriker om'et :)
Jag red upp sen vid 5.. Red till manegen och tänkte att jag skulle träna lite dressyr.. haha jag var ensam i manegen , var ganska mysigt. Sen kom Belinda efter typ 10 minuter.. Hon kom med August :) Sötisar.. :') <3 Har aldrig sett henne så glad nästan.. <3 iallafall.. Coco skötte sig fin-fint :D massor med pussar på henne :) Sen kom Cicci och sen kom Mikael och skulle hålla lektion så vi fortsatte i paddocken ;) Gick super, sen gick jag ner till stallet igen och sen borsta av henne, slängde in massa hö och så  :)
Sen åkte jag hem ;)
Har kapat mina naglar.. Knäckte flera i stallet.. :( så nu är dom kooooooorta.. :( <3 Aja, fett skönt egentligen, dom var lite för långa fatkist innan..... hehe <3

Aja, skola imorn ;)


HA det . pussss §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0