Ohjeh!

HAha omg, jag har varit på en gudstjänst.. För första gpnger i mitt liv.. HAHA XD
Igår hade jag träning, gick sjuukt jhävla bra! Missade ingenting och jag har aldrig varit så jävla nöjd men det gick priiiima! :D <3
Efter det så åkte jag hem , typ ah, gjorde inte så mkt.. Sen åkte jag till Linnéa :D Vi var ute och spökade igår och fick ihop 1.7 kilo med godiiis :D MUMMS! ahahah xD Fett faktist ;)
Sen så kollade vi på film.. HAHA vi kollade på strandvaskaren .. hahahahaha omg xD SVENSK SKRÄCKFILM XD hahahah dööör..
Idag vaknade vi vid halv 9 typ.. gick upp, käkade och sen tog vi bussen vid 10 för lisa, linnea o josse skulle på gudstjänst (dom konfermerar sig) ;) haha och jag höngde med haha xD
Gudstjänsten var ju.. hahahaha den var för bäbisar, men faaan vad snygga människor dom har i sin konfermation.. Haha dom var ju riktigt heta ju.. hahah jo faktist. Nu är jag at Linnéas place och vi bakar kladdkaka som just nu är inne i ugnen ;D ahaha lol.
Ha det alla supermänniskor.. ;)
PUSis
LOOOOOOOOVE §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0