OMG, 2 gånger på 1 vecka.

Röööööööv, haha dagen igår var la fett skön men idag så vaknade jag vid 2.. Gick upp och sen fick jag rövont i huvudet.. Spydde och sen gick jag och la mig igen.. vid 3 någon gång.. ;)
Gick upp sen vid halv 5-5.. så bestämmde jag mig för att städa mitt sjukt-jävla stökiga rum.. haha, skrev en lista som jag skulle bocka av för varje sak jag gjorde..

1. Städa golvet (låg kläder och skräo överallt, såg inte mitt golv)
2. Städa skrivbordet (såg inte mke där heller, ett stort berg av skräp)
3. Smikbordet (rööööööööörigt)
4. Nattduksbordet (haha jadu..)
5. Hyllor/bänkar (såg dom knappt.. massa skit)
6. Dammsuga (kunde behövas)
7. Bädda sängen.
8. Sortera in kläder (kunde oxåå behövas) :)
9. KLART, sätt på One tree hill :D

haha han klart med all städning + kläder på 1½ timme :) hahaha känner mig 7kt duktig. :)

haha det var allt..

BYE ! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia :D

Bra jobbat Camilla :D haha <3



ses snart? Saknar dey till 1000<3



pöz

2011-10-25 @ 14:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0