RöööööööööööööV!

Hejhej.. Stack till skolan imorse och ah, vi hade svenska först.. Första 30 minuterna var inte så farliga men sen så typ ba poff, blev jag jätteyr och såg knappt.. Kunde inte läsa iallafall.. Jag trodde det var bara för att jag inte tagit mina mediciner så jag gick ut och gjorde det. Sen så försvann det och sen så började jag få huvudverk.. Kom lite bultande lite då och då.. Då så tänkte jag bara att jag skulle skynda mig att ta en alvedon eller panodil. Men när jag väl tagit en så var det liiiiite för sent.. Gick in i slöjden och hade röövont ! Ringde papi så han körde hem mig och sen så kom jag hem, gick och la mig och sov i 4 timmar... Vaknade sen och allt var bara helt bra.. ;) haha eller ah.. Ska till Alleby om 20 minuter typ. ;)

Puss o kram! :)


Kommentarer
Postat av: axel

nej, vad jobbigt

krya på dig <3

2011-10-22 @ 14:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0