Shit happend, life goes on.

Heeeeej ! :)
Har inte bloggat på ett tag nu, har inte tyckt att det har varit speciellt nödvändigt.. menmen..
Idag så var jag i skolan som vanligt.. Vi hade Redskaosgymnastik på gympan.. hehe Fredrik tyckte nog att jag tjatade hål i huvudet på han menmen, haha shit happend.. Det gick iaf skitbra tillslut när jag fick lite hjälp först.. Haha, fredrik sa att om jag lyckades att hoppa upp på ett räck som var haha högt för mig så skulle jag få 100 kr.. SATAN SÄGER JAG BARA! Jag failade såklart.. BAJS! jag hade kunnat vara 100 kr rikare.. haha wellwell.. ;)

Var på Ullared i Lördags med emelie :D SKITKUL, haha vi hittade ett och annat.. :)
hmm, nu ska jag plugga röver av mig till so-provet som vi har på fredag.. haha omprov.. känner mig så duktig just nu.. eller ? ? ? ? ? ? ;p



 
palla nte skriva mer, BYE! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0