Back on track, and over again!

Shoo..
Känner att jag inte har bloggat på ett tag, right?
Men blir nog att jag börjar igen. Måste ju skriva av mig någonstans och så länge jag har läsare bör jag ju ikke sluta? Am i right again? ;*
Hmm.. Som världen redan vet så bröt jag ju axeln för några veckor sen i en liten ridolycka (ingen stor).. Tävlade km i gymkhana och i finalen så blev ponnyn rädd för mållinjen och jag åkte av o skadade miig lite. Hehe.. Innan det ramlade jag av och blev trampad i ansiktet o fick mig en hov i magen o så.. haha xD
Wellwell, med tanke på att jag inte enns kom över linjen så förlorade jag den finalen.. Inte så roligt, hade vunnit annars, men men.. Man kan ju inte va böst på allt. ;)
Nu är det förresten bara 4-5 veckor kvar innan jag får rida igen och jag kan ju inte påstå att tiden står still.. Har endå saker för mig på dagarna, som skolan t.ex.. Den har jag tagit tag i nu under nya året, mina betyg var inte på topp förra året men heller inte i botten, va godkännd i alla iaf.. :)

Skriver mer sen, langar nån bild oxå..

Bye! :)


Bästa sommaren någonsin<3

Kommentarer
Postat av: JOSSI

haha söt på bilden camilla xD !!

2012-01-21 @ 14:42:40
URL: http://yossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0